.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تأیید بی‌احترامی به چادر توسط وزیر ارشاد

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی در ‌خصوص توهین به زنان چادری در برخی از فیلم‌های سینمایی اظهار داشت: یکی از ضعف‌های فیلم‌های سینمایی، بی‌احترامی به چادر و زنان چادری است و وزارت ارشاد بر بهتر شدن این وضعیت تأکید دارد؛ از این رو تلاش خود را برای بهتر شدن وضعیت کنونی آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: تشکیل جلسات مشترک با تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم‌های سینمایی به منظور توجیه آنها برای توجه و احترام بیشتر به حجاب برتر یعنی چادر ضروری است، وزارت ارشاد در سال گذشته تعدادی از بازیگران را به مکه اعزام کرد اما برخی از افراد نسبت به این اقدام انتقاد داشتند؛ در حالی که ما معتقدیم اگر بازیگران در فضای معنوی قرار گیرند، به سمت ارزش‌های اسلامی نیز گرایش بیشتری پیدا می‌کنند.

وزیر ارشاد با بیان اینکه وزارت ارشاد در آینده از فیلم‌هایی که چادر را به شکل مثبتی ترویج دهد، حمایت می‌کند، گفت: هر چه فیلم‌ها ضوابط اسلامی را بیشتر رعایت کنند، وزارت ارشاد حمایت‌های جدی‌تری از آنها انجام می‌دهد.

حسینی ادامه داد: تهیه کننده برای ساخت یک فیلم نیاز به سرمایه زیادی دارد و زمانی که مشاهده کند بنیاد فارابی از فیلم‌هایی حمایت می‌کند که ضوابط اسلامی را رعایت می‌کنند، انگیزه بیشتری برای رعایت ارزش‌های اسلامی پیدا می‌کند؛ ما معتقدیم مشوق‌ها بیشتر از برخوردهای سلبی در تولید فیلم‌های ارزشی تأثیرگذارند.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از منتقدان معتقد به مسموم بودن فضای سینمای کشور و نبود افراد ارزشی در سینما هستند، گفت: برخی از نمایندگان مجلس نیز این موضوع را مطرح کردند اما وزارت ارشاد معتقد است افراد ارزشی در سینمای کشور وجود دارند؛ از این رو تلاش می‌کنیم تا از حضور آنها استفاده بیشتری ببریم.

تصور اشتباهی است که سینمای ایران تیره و تار است
وزیر ارشاد در پایان عنوان کرد: هم‌اکنون ضعف‌هایی در عرصه سینمای کشور وجود دارد که باید اصلاح شده و شرایط بهتری ایجاد شود اما این تصور اشتباه است که بگوییم فضای سینمای ایران تیره و تار است و باید آن را تعطیل کنیم چرا که برخی محصولات قابل دفاع هستند و با تشکیل سازمان سینمایی کشور در تربیت نیروی انسانی به صورت جدی‌تر فعالیت خواهیم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.969 seconds.